Ügyfélszolgálati irodánkban történik

  • a pótdíjak ügyintézése
  • a talált tárgyak kezelése
  • ajándéktárgyak értékesítése
  • az utas észrevételek kezelése
  • menetrendi és egyéb, közösségi közlekedéssel kapcsolatos információszolgáltatás az utazóközönség részére.

Utaspanaszok kezelése

Az utaspanaszok kezelése az MVK Zrt. 2024. április 18-tól hatályos Üzletszabályzatának „10. Utas panaszok bejelentésének szabályai” pontjának tartalma szerint történik.

Panaszbejelentés módja

Utaspanaszok az alább felsorolt helyeken és módokon tehetőek:

  • személyesen: az Ügyfélszolgálati Irodában Miskolcon, a Szemere u. 5. szám alatt (a nyitvatartási idő az MVK Zrt. weboldalán van feltüntetve);
  • telefonon a +36 46 504 810 -es telefonszámon az Ügyfélszolgálati Iroda nyitvatartási idejében;
  • írásban:
    • levélben a 3530 Miskolc, Szemere u. 5, vagy a 3501 Miskolc, Pf.: 564 címekre küldve,
    • elektronikus úton: az ugyfelszolgalat@mvkzrt.hu e-mail címre küldött elektronikus levélben, vagy az MVK Zrt. weboldalán az Ügyfélszolgálat menüpont alatt található űrlapot kitöltve: http://www.mvkzrt.hu/ugyfelszolgalat/,
    • a Vásárlók Könyvébe történő bejegyzéssel (megtalálható az Ügyfélszolgálati Irodában, valamint a jegy- és bérletpénztárakban.)