Ügyfélszolgálati irodánkban történik
- a pótdíjak ügyintézése
- a talált tárgyak kezelése
- ajándéktárgyak értékesítése
- az utas észrevételek kezelése
- menetrendi és egyéb, közösségi közlekedéssel kapcsolatos információszolgáltatás az utazóközönség részére.
Utaspanaszok kezelése
Az utaspanaszok kezelése az MVK Zrt. 2024. április 18-tól hatályos Üzletszabályzatának „10. Utas panaszok bejelentésének szabályai” pontjának tartalma szerint történik.
Panaszbejelentés módja
Utaspanaszok az alább felsorolt helyeken és módokon tehetőek:
- személyesen: az Ügyfélszolgálati Irodában Miskolcon, a Szemere u. 5. szám alatt (a nyitvatartási idő az MVK Zrt. weboldalán van feltüntetve);
- telefonon a +36 46 504 810 -es telefonszámon az Ügyfélszolgálati Iroda nyitvatartási idejében;
- írásban:
- levélben a 3530 Miskolc, Szemere u. 5, vagy a 3501 Miskolc, Pf.: 564 címekre küldve,
- elektronikus úton: az ugyfelszolgalat@mvkzrt.hu e-mail címre küldött elektronikus levélben, vagy az MVK Zrt. weboldalán az Ügyfélszolgálat menüpont alatt található űrlapot kitöltve: http://www.mvkzrt.hu/ugyfelszolgalat/,
- a Vásárlók Könyvébe történő bejegyzéssel (megtalálható az Ügyfélszolgálati Irodában, valamint a jegy- és bérletpénztárakban.)