MVK Zrt. Ügyfélszolgálati Iroda
Az MVK Zrt. Ügyfélszolgálati irodája 2004. július 15-én kezdte meg működését.
Ügyfélszolgálati irodánkban történik:
- a pótdíjak ügyintézése
- a talált tárgyak kezelése
- ajándéktárgyak értékesítése
- az utas észrevételek kezelése
- menetrendi és egyéb, közösségi közlekedéssel kapcsolatos információszolgáltatás az utazóközönség részére
- a díjmentes utazásra jogosultak igazolványának ügyintézése.
Ügyfélszolgálati irodánk nyitva tartása
- Hétfő, Kedd, Csütörtök: 8:00 – 15:30
- Szerda: 8:00 – 17:30
- Péntek: 8:00 – 13:30
- Szombat, Vasárnap, Ünnepnap: ZÁRVA
A Ügyfélszolgálati iroda bérletpénztára minden hétköznap egy órával rövidebb ideig tart nyitva, mint maga az iroda.
Ügyfélszolgálati irodánk elérhetőségei
- Cím: Miskolc, Szemere u. 5.
- Levélcím: 3502 Miskolc, Pf. 226
- Telefon: +36 46 504 810
- E-mail küldése >>