MVK Zrt. Ügyfélszolgálati Iroda
Az MVK Zrt. Ügyfélszolgálati irodája 2004. július 15-én kezdte meg működését.
Ügyfélszolgálati irodánkban történik:
- a pótdíjak ügyintézése
- a talált tárgyak kezelése
- ajándéktárgyak értékesítése
- az utas észrevételek kezelése
- menetrendi és egyéb, közösségi közlekedéssel kapcsolatos információszolgáltatás az utazóközönség részére
- a díjmentes utazásra jogosultak igazolványának ügyintézése.
Ügyfélszolgálati irodánk nyitva tartása
- Hétfő, Kedd, Csütörtök: 8:00 – 15:30
- Szerda: 8:00 – 17:30
- Péntek: 8:00 – 13:30
- Szombat, Vasárnap, Ünnepnap: ZÁRVA
A Ügyfélszolgálati iroda bérletpénztára minden hétköznap egy órával rövidebb ideig tart nyitva, mint maga az iroda.
Ügyfélszolgálati irodánk elérhetőségei
- Cím: Miskolc, Szemere u. 5.
- Levélcím: 3502 Miskolc, Pf. 226
- Telefon: +36 46 504 810
- E-mail küldése >>
Amennyiben észrevételt kíván tenni, kérjük, kattintson ide!
Utaspanaszok kezelése:
Az utaspanaszok kezelése az MVK Zrt. 2023. január 1-től hatályos Üzletszabályzatának „10. Utas panaszok bejelentésének szabályai” pontjának tartalma szerint történik.
A dokumentum a következő elérhetőségen olvasható és letölthető:
Panaszbejelentés módja:
Utaspanaszok az alább felsorolt helyeken és módokon tehetőek:
- személyesen: az Ügyfélszolgálati Irodában Miskolcon, a Szemere u. 5. szám alatt (a nyitvatartási idő az MVK Zrt. weboldalán van feltüntetve);
- telefonon a +36 46 504 810-es telefonszámon az Ügyfélszolgálati Iroda nyitvatartási idejében;
- írásban:
- levélben a 3530 Miskolc, Szemere u. 5, vagy a 3502 Miskolc, Pf.: 226 címekre küldve,
- elektronikus úton: az ugyfelszolgalat@mvkzrt.hu e-mail címre küldött elektronikus levélben, vagy az MVK Zrt. weboldalán az Ügyfélszolgálat menüpont alatt található űrlapot kitöltve: http://www.mvkzrt.hu/ugyfelszolgalat/,
- a Vásárlók Könyvébe történő bejegyzéssel (megtalálható az Ügyfélszolgálati Irodában, valamint a jegy- és bérletpénztárakban.)