Dátum

A fertőzésveszély terjedésének csökkentése érdekében sokat tehetnek az utasok azzal, hogy a bérletpénztárban vagy a járművezetőnél váltott jegy helyett, az applikáción keresztül vásárolják meg az utazáshoz szükséges jegyüket/bérletüket. A mobiljegy használatával nem csak saját, hanem az MVK Zrt. munkatársait is védik a pandémia ideje alatt.

A járvány idején is érdemes a közösségi közlekedést választani, akár munkába, iskolába, a szabadba, vagy egy baráti programra indulunk. Az MVK Zrt. az utasok érdekében fokozottan ügyel a járművek rendszeres tisztítására, időnként pedig ózongenerátoros fertőtlenítést alkalmaz, biztonságossá téve a közösségi közlekedés járműveink történő utazást. Az utasok, az autóbuszokon és villamosokon a maszkviselés szabályainak betartásával tehetnek a legtöbbet azért, hogy csökkentsék a fertőzésveszély mértékét.

Az applikációban vásárolt jegyek és bérletek ára megegyezik hagyományos, papíralapú díjtermékek áraival. Az MVK Zrt. járatain történő utazásához a Play áruházból és az AppStore-ból letölthető applikációval lehet jegyet, vagy bérletet vásárolni; a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. saját, Közlekedési mobiljegy elnevezésű alkalmazásával, valamint a Simple és a VoxPay is lehetőséget nyújt arra, hogy Andoridon és iOS-en egyaránt használható legyen a mobiljegy szolgáltatás.
A jegyvásárlás során az utasnak meg kell adnia az utazásához használni kívánt járat tervezett indulási időpontját. A kiválasztott terméket a felhasználó egyenlegéről, vagy bankkártyája segítségével tudja kifizetni.
A K&H mobilbankban október közepétől vált elérhetővé a mobiljegy vásárlás, mely az applikációt használó ügyfelek számára K&H + szolgáltatással vehető igénybe.

Az alkalmazások elérhetőek az MVK Zrt. weboldalán és a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. honlapján.
További részletek: www.mvkzrt.hu/mobiljegy

A bevezetéstől számítva, bérlettípusokból közel 7.000 darabot, jegytípusokból pedig több mint 50.000 db került értékesítésre az applikáción keresztül.