Első lett az MVK Zrt. csapata az országos utaskapcsolati vetélkedőn

Első lett az MVK Zrt. csapata az országos utaskapcsolati vetélkedőn
2019. október 2., szerda - 07:30

A Volán Educatio Zrt., a Volán Egyesülés és a Közlekedéstudományi Egyesület közösen, harmadik alkalommal rendezte meg a Közúti Utaskapcsolati Dolgozók Országos Vetélkedőjét Felsőtárkányban, ahol az MVK Zrt. csapata szoros versenyben első helyen végzett. 

A megmérettetésen a közösségi közlekedést ellátó társaságok mellett a Magyar Közút Zrt. csapata is részt vett. Miskolc városát Borosnyai Virág forgalomirányítási csoportvezető, Csüriné Ficsura Andrea lakossági és üzleti értékesítési csoportvezető, valamint Kovács Krisztina ügyfélszolgálati irodavezető képviselte.
A verseny elméleti teszttel kezdődött, ahol utasjogi, ügyfélkapcsolati és kommunikációs kérdések szerepeltek. A második feladat öt percnyi időkeretben egy különleges, kreatív elemeket tartalmazó cégbemutatás volt, amelyben a társaság múltjára, jelenére és jövőjére vonatkoztatva is szerepeltek utalások három szakterületet: a bérletértékesítést, a jegyellenőrzést és az ügyfélszolgálatot középpontba helyezve. Az MVK Zrt. csapata egy vicces családi jelenet kertében mutatta be a cég 122 éves történetét és jövőképét. A bemutatkozás alapötletét az adta, hogy Krisztina három-, Virág kettő-, Andrea pedig egy évtizedes MVK-s tapasztalattal rendelkezik. A jelenet szereplői: a technika vívmányaival küszködő és szlovák nyelven utastájékoztató nagymama, a modern és cserfes bérletpénztáros anyuka, illetve a kíváncsi „okostojás” unoka volt. Az előadást hangost nevetés és tapsözön kísérte, a zsűri a miskolci csapat bemutatkozását ismerte el a legmagasabb pontszámmal.
A gyakorlati szituációs feladatban (hivatásos színészek közreműködésével) egyszerre három, az utazási feltéteket be nem tartó utassal szemben alkalmazott ügyfélkezelési módszert, eljárási rendet és magatartást véleményezte és pontozta a szakmai és a csapatok által delegált úgynevezett társadalmi zsűri. A három versenyzőnek különböző szerepet kellett a szituáció során eljátszaniuk: a járművezető a jegyellenőrrel teljesített szolgálatot a képzeletbeli autóbuszon, a harmadik versenyző ügyfélszolgálatosként segített a panaszosnak megoldást találni a problémájára. A színészek által eljátszott szerepek is változatosak voltak: az autóbuszon egy borozgató dáma ült, mögötte egy szájkosártól pszihésen összeomló csivava utazott a gazdája ölében, leghátul pedig egy diákbérlettel jogtalanul utazó fiatal foglalt helyet. A feladat megoldására a képzeletbeli autóbuszon a járművezetőnek és az ellenőrnek 5 perce volt, ezután a felháborodott csivavás hölgy ment panaszt tenni az ügyfélszolgálatra, ahol két perc alatt kellett őt tájékoztatni és számára megnyugtató megoldást kínálni.
A cégbemutatás kreatív megvalósításában, valamint a versenyzők szakmai felkészítésében Vaskó Tiborné operatív igazgató vett részt.
A verseny dobogósai: első helyezett az MVK Zrt., a második a Tüke Busz Zrt., míg a harmadik a Budapesti Közlekedési Ügyfélkapcsolatok Zrt. csapata lett.
 

Nyomtatás

Printer Friendly and PDF