Mobiljegy

A Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-vel kötött megállapodásnak köszönhetően március 27-től a Mobiljegy alkalmazás segítségével az MVK Zrt. alábbi díjtermékeit vásárolhatja meg:

Autóbusz-és villamos vonalak teljes hosszán érvényes jegy:

  • Vonaljegy elővételben

Autóbusz-és villamos vonalakra érvényes jegyek közigazgatási határon belül (Keleti kapu megállóhelyig)

  • 24 órás jegy
  • Turistajegy (3 napra)
  • Turistajegy (7 napra)

Autóbusz-és villamos vonalakra érvényes bérletek közigazgatási határon belül (Keleti kapu megállóhelyig)

  • Tanuló hóközi bérlet villamos
  • Tanuló hóközi bérlet kombinált
  • Nyugdíjas hóközi bérlet villamos
  • Nyugdíjas hóközi bérlet kombinált
  • Általános egyvonalas hóközi bérlet villamos
  • Általános hóközi bérlet kombinált

Autóbusz vonalakra érvényes jegyek és bérletek közigazgatási határon túl:

  • 50%-os helyközi kedvezményes vonaljegy
  • 90%-os helyközi kedvezményes vonaljegy
  • Általános hóközi bérlet
  • Nyugdíjas hóközi bérlet
  • Kedvezményes hóközi bérlet 90%-os

Felhívjuk figyelmét, hogy a jegyek és bérletek megvásárlásához, valamint felhasználásához mobil-adatkapcsolat szükséges.

Kattintás után átirányítjuk a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. oldalára, ahonnan letöltheti az ön mobilkészülékéhez megfelelő alkalmazást.

Letöltés

A koronavírus-járvány idején különösen fontos, hogy a napi utazások során a lehető legkevesebbet érintkezzenek egymással fizikailag az utasok és a munkájukat végző járművezetők, jegyellenőrök. A fertőzés terjedését lassíthatja, ha nem a hagyományos módon, azaz a jegy-és bérletpénztárakban, ügyfélszolgálaton vásároljuk az utazáshoz szükséges díjtermékeket, hanem mobiljegyet használunk, amely a járvánnyal szemben biztonságosabb közlekedést biztosít számunkra.

Az MVK Zrt. célja a mobiljegy bevezetésével, hogy egyszerűbbé, kényelmesebbé és gyorsabbá tegye a jegyvásárlást. Kérjük, próbálja ki ezt az új értékesítési csatornát, és tapasztalatait írja meg nekünk az ugyfelszolgalat@mvkzrt.hu címre. Köszönjük segítségét.

Gyakori kérdések:

  • Mi a mobiljegy?

A mobiljegy az MVK Zrt. által üzemeltetett járatokon használható jegyek és bérletek mobilapplikációval megvásárolható formája. Használatához okostelefonra letöltött applikáció és aktív mobil-adatkapcsolat szükséges. A mobiljegy használata az utazás során lényegében megegyezik a papíralapú termékek használatával. A papír alapú jegyek és bérletek változatlanul elérhetők lesznek az MVK Zrt. jegy- és bérletpénztáraiban.   

  • Hogyan vásárolhatom meg a mobiljegyem?

Töltse le a mobiljegy vásárlásához szükséges applikációt. Az alkalmazás használata regisztrációhoz kötött, kérjük, adja meg a szükséges adatokat. Vásárláshoz válassza ki az Önnek megfelelő jegyet, vagy bérletet és adja meg a szükséges adatokat. Az applikációban megvásárolt jegyét, vagy bérletét bérletellenőrzéskor kell felmutatnia a jegyellenőrnek.
Napijegyek és bérletek vásárlása esetén automatikusan megkezdődik az érvényesség, amint elérik a vásárláskor beállított érvényességi időt.
Jegy vásárlása esetén beállítjuk, hogy mikortól akarunk utazni (dátum/óra/perc) majd megvásároljuk a jegyet az applikációban. A megvásárolt menetjegy a vásárlás után 2 percig még nem használható. A beállított utazási idő megkezdésétől számítva 60 perc áll rendelkezésünkre, hogy felszálljunk az MVK Zrt. járataira és megkezdjük utazásunkat.

  • A mobiljegy drágább, mint a sima papírjegy?

Az MVK Zrt. nem tesz különbséget a különböző módon vásárolt jegyek és bérletek árában.  

  • Hogyan kezeli a mobiljegy a kedvezményeket?

Mobiljegy vásárlása esetén a kedvezményre való jogosultságot az ellenőrzés során megfelelő igazolvánnyal/igazolással ellenőrzéskor kell bizonyítani. A kedvezményes díj termékek csak magánszemélyként regisztrált felhasználók számára jelennek meg az applikációban.  

  • Hogyan igényelhetek áfás számlát?

A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. minden vásárlásról számlát állít ki, ez az applikációban érhető el a tárgyhót követő első naptári napon, az ügyfél regisztrációja alatt.          

  • Mi a teendő, ha érvényes mobiljegyünk, mobilbérletünk van és lemerül a telefonunk?

A mobiltelefon feltöltöttségéről és a mobil-adatkapcsolat biztosításáról az utasnak kell gondoskodnia.  Amennyiben ezek valamelyikének hiányában a megvásárolt díjterméket nem tudja ellenőrzésre bemutatni, az eljárás megegyezik a papíralapú díjtermékek esetében érvényes eljárással, melyet az MVK Zrt. üzletszabályzata tartalmaz.        

  • Mi történik akkor, ha az utas elhagyja a telefonját? A megvásárolt jegyet lehet használni egy másik telefonról is?

A megvásárolt közlekedési mobiljegy ahhoz a telefonhoz van rendelve, amelyiken azt vásárolták, ezért készülékcserem vagy az applikáció újratelepítése (vagy a készülék ehhez hasonló módosítása) esetén a korábban vásárolt mobiljegyek inaktívakká válnak, utazásra nem használhatók.        

  • A rendszer hibája esetén ingyen utazhatnak a közlekedési mobiljegyet használó utasok?

Abban az esetben, ha az utas nem tudja megvásárolni a mobilfizetési díjterméket, nem jogosult utazásra. Ilyen esetben más értékesítési csatornán kell megvásárolnia a párhuzamosan elérhető papíralapú díjterméket. Amennyiben a mobiljegyet már megvásárolta az utas, és működő, aktív internetkapcsolattal rendelkező mobilkészülékén a rendszer hibájából nem tudja felmutatni mobilfizetési díjtermékét, vagy más, rendszerhibából eredő ok miatt annak érvényessége nem ellenőrizhető, a felelősség a szolgáltatót terheli, az utazás megszakítására vagy pótdíj fizetésére az utas nem kötelezhető.