Felhívás mobiljegy vásárlóknak

Nyomtatás

Print Friendly, PDF & Email
Felhívás mobiljegy vásárlóknak
2022. március 23., szerda - 10:30

A Simple mobilalkalmazás fejlesztőjétől és az utasainktól kapott visszajelzések alapján a Simple applikáció használata esetében többször lassulás tapasztalható, valamint előfordul, hogy a megvásárolt díjtermékek nem érhetők el az alkalmazásban, vagy a megvásárolt jegyek és bérletek nem érvényesíthetők, vagy ellenőrzésre nem lehet azokat felmutatni. Közlekedési mobiljegy esetében a Simple rendszer üzemeltetője a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. viszonteladója, így az MVK Zrt. már tavaly az NM Zrt. közreműködését kérte a hiba elhárítása érdekében, mert a szolgáltatás-kiesés nem csak az utasoknak jelent problémát, hanem csökkenti az elektronikus díjfizetési szolgáltatások elfogadottságát és használatát.
Ígéret érkezett a hibák kiküszöbölésére és javítására, azonban sok esetben tapasztaljuk, hogy ezek még nem vezettek teljesen eredményre.
Az MVK Zrt. üzletszabályzata értelmében a mobiljegy értékesítési applikáció bármely hibája miatti sikertelen jegyvásárlás, érvényesítés , vagy ellenőrzésre felmutatás bírságot von maga után. Javasoljuk, hogy amennyiben az alkalmazás hibás működését észlelik, ne kezdjék meg az utazásukat, vagy vásároljanak vonaljegyet. Amennyiben a vásárlására használt applikáció hibája miatt meghiúsul a jegy vagy bérlet érvényesítése, vagy ellenőrzésre bemutatása és bírság kerül kiszabásra, a megbírságolt utasnak lehetősége van a bírságolást követő 2 munkanapon belül az Ügyfélszolgálati irodában a bírságoláskor érvényes Mobiljegy szolgáltatásban vásárolt jegyét vagy bérletét bemutatni, amely esetben a 7500 Ft-os bírság 600 Ft-ra mérséklődik.