Ideiglenesen változik az MVK Zrt. Ügyfélszolgálati Iroda elérhetősége, ügyrendje

Nyomtatás

Print Friendly, PDF & Email
Ideiglenesen változik az MVK Zrt. Ügyfélszolgálati Iroda elérhetősége, ügyrendje
2020. március 24., kedd - 08:45

Március 26-án, csütörtöktől ügyfeleink és munkatársaink egészségének megóvása, a koronavírus terjedésének megelőzése, megfékezése érdekében átmenetileg bezár az MVK Zrt. Ügyfélszolgálati Irodája. 

A zárvatartás ideje alatt az Ügyfélszolgálati Iroda telefonos elérhetősége változik, a megszokott vezetékes telefon helyett a +36-30-465-6822-es mobilszámon érhető el munkanapokon (hétfőn, kedden és csütörtökön 08:00-15:30, szerdán 08:00-17:30 és pénteken 08:00-13:30 között). Az iroda@mvkzrt.hu és az ugyfelszolgalat@mvkzrt.hu e-mail címeken továbbra is elérhető az ügyfélszolgálat.
Meghosszabbodnak a határidők
Minden fizetési és ügyintézési határidő meghosszabbodik, valamennyit az Ügyfélszolgálati Iroda újranyitásától kell számolni. Például üzletszabályzatunk értelmében a 7.500 Ft helyszíni bírság az esemény napjától számított 8 naptári napon belül fizethető be az Ügyfélszolgálati Irodában (amennyiben ezen határidőig nem történik meg a 7.500 Ft-os helyszíni bírság megfizetése, a bírság 15.000 Ft-ra emelkedik). Az iroda bezárása miatt a 8 naptári napot az iroda újranyitásától kell majd számolni.
A helyszíni bírság és a pótdíj befizetésére az MVK Zrt. az átutalásos fizetési módot ajánlja, kérjük a számlaszám és a részletek pontosítása érdekében egyeztessenek az Ügyfélszolgálati Irodával. Személyesen a helyszíni bírság és a pótdíj befizetésére kizárólag szerdai napokon biztosítunk lehetőséget  az Uitz Béla utcai jegy-és bérletpénztár egyik ügyfélablakában.
Talált tárgyak kezelése
Az MVK Zrt. az elvesztett okmányokat azonnal visszaküldi a kiállító szervnek, a többi talált tárgy esetében a három hónapos megőrzési idő is az iroda újranyitásától kezdődik. A talált tárgyak személyes átvételére az Ügyfélszolgálati Iroda újranyitása után biztosítunk lehetőséget.